مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

آغاز نخستین  اردوی دوستی کشوری با حضور ۴۰۰ مربی هلال احمر به میزبانی زنجان 

«هاشمی» گفت: نخستین اردوی دوستی کشوری با عنوان «هم صدا در دادرس» با هدف توانمند سازی  ۴۰۰ مربی و داور هلال احمر به میزبانی زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ - 20April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌اله هاشمی» امروز در حاشیه نخستین اردوی دوستی کشوری با عنوان «هم صدا در دادرس» با هدف توانمند سازی  ۴۰۰ مربی و داور هلال احمر جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شب گذشته پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان «هم صدا در دادرس» آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور  زن و مرد طرح دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) از سراسر استان‌های کشور  در ۲ دوره انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از امروز یکم اردیبهشت آغاز و تا پنجم همین‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.

هاشمی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش‌آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقا دانش و بروز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردوها را مهارت‌های داوری، تجربه آموزش، کارگاه های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و  پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار